Är hemma nu

Är hemma från stensholm nu..
Först va vi oss anna sen drog vi till linn & kollade lite granna på skräckfilmen som linn hade tankat & kollat helt själv på mitt i natten igår, ja fatta fan inte hur hon vågade, höh :o den heter:

Paranormal Activity



denna va lite smått läskig nu kan man säga..Men vi kollade på den på dagen.. +att vi inte hade surround ljud & sånt på..
Så jag ska lungt hyra den igen & kolla på den när det är mörktmörkt en kväll på stor tven med surround ljud & grejer..
Jag kommer säkert typ dö,höhö! För sen vi kollade inte riktigt på hela början på filmen idag heller men jaja..
Jag har liksom inte sett den innan bara hört talas om den.. Men de är ett skräckfilms tips till er läsare!
Men japp. dagen va iallafall bra. Imorgon klockan typ 14.30 har vi typ något liknande "utvecklings samtal" med våra nya lärare på AD + Att på fredag börjar skolan. puss!

Kommentarer
Postat av: petra

asså den är förjävla läskig :O

2010-08-18 @ 15:05:35
URL: http://petraau.blogg.se/
Postat av: Barbie

Jag kollade på den filmen när det var mörkt... tillsammans med en lättskrämd polare. Jag höll seriöst på att skita ner mig jag :o Haha...

2010-08-20 @ 14:07:56
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0