godermorgon mina läsare

hej nu ligger jag här i sängen med amandas laptop..

jag vaknade för längsen,men amanda sover djuuuupt haha!
När jag skulle hämta laptopen vid byrån så försökte jag att inte göra ljud av mig..
Men sladdar slog mot golvet & sånt..HAHA,så det lät som Amanda morrade åt mig i sömnen ^^
Idag blir de Amanda en stund till sen måste jag upp till Matilda & säga adjö till henne (n).
Hon åker ju till turkiiiiiiiiiey i en vecka nu.
+ Att de är inte alls långt kvar till Niklas kommer till jkpg & sover här mellan den 14-15 :)
Men vi hörs senare! PEACE.


haha vilken gammalbild ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig till veckans blogg :) om du vinner så blir du veckans blogg nästa vecka och jag länkar dig hela den veckan :)



http://sandraackefjord.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html

2010-08-07 @ 15:31:40
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0