I'm back on the track

Men som sagt ser ni ju rubriken! hihi.
Jag är hemma från amanda nu haft en asmysig helg!
Det blev inget barnarp igår tyvärr. Men vi hade mysigt endå. Filip Strand sov över med oss oxå busigt värre.
Idag så hade filip match mot österängen så jag&amanda cyklade upp till LSSK & kollade.
Även emil&ludde va där. Så efter matchen va dem med oss en stund.
Vi kollade först på olika delar från " Paranormal Activity" haha, har sett den tre gånger på typ två&en halv vecka nu!
Sen imorse när vi vaknade kollade jag,filip&manda på en till skräckfilm/rysare " Friday the 13th" alltså den nyaste versionen på jayson, åh älskar & hatar rysare på samma gång! Älskar att kunna skrika & krypa ner i soffan så med kompisar.
Men så är det. Nu är jag iallafall hmma hos pappa & komemr vara här tills på fredag. nice
Vi hörs! puss
läskigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0