amanda(örjan)broman gästbloggar!

när jag loggade in på min blogg så såg jag att en skitunge hade skrivit väärldens gulligaste.
så därför va jag tvungen att göra samma sak tillbaka!

josefinmariatormnerjonsson

du är helt underbar tjejen
7 år,7 underbara år med dig,kan inte bli bättre!
& det kommer bli många fler

- vem har fixat/skickat den låten?
HAHAHA,dryg du är

alla minnen, efterblivna! :s
det bästa av allt är nog när vi skulle grilla..
eller pappa skulle grilla, bajspåsar?
asgarv!
alla 1000000 gånger du,jag&matilda tjaffsar för små saker!
typ som när vi skulle skära gurka till tacosen,
eller när vi satt och åt frukost hemma hos din mamma..
och ja, komattan och smulor. och ah josefin du fattar! haha -.-

älskade flicka
i världen är du någon,men för mig är du hela världen!

tjejnare vad göööööööööööör du?
äre en apelsin är va äre?
nedrans buse
hallå din lilla buuuuuuuuuuse
dret nerej!
och så vidare.













babe (L)



fortsätt va den underbara tjej du är
du lyser upp min dag,tack för du finns ♥
jag älskar dig

/amandabroman

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman , du lyser upp min dag , älskar dig !<3

2010-07-02 @ 23:23:46
URL: http://josefintormner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0