dålig uppdatering,sorry..

SORRY FÖR DÅLIG UPPDATERÌNG, jag lovar att uppdatera nu men har varit iväg dem senaste dagarna så har varit mycket off här. Men i onsdags var jag&matilda på skara sommarland,wiiie ♥
Sen sov hon över hos mig.När vi vaknade åt vi mat & sedan stack vi till matilda & va med Tony,Jesper,Markus&adde. Sen sov jag över hos henne & idag har vi varit på Uddebo.
Sen frågade jappe om vi ville hitta på något så vi va med han&mattias.
Sover över hos matilda inatt med & imorgon blir det förmodligen Matte&jakob igen! ;]
Så ja.. nu ska jag sitta vid msn & sånt. Bloggar imorgon när jag kommer hem.

sov så gott för er som inte redan somnat. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!


vissa av er tycker säkert att den är konstig , men jag älskar den! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0