HELLO

go dag på kinnarps med My,max & hampe som kom sen :)
ps. alla går in på dollyblonds blogg som ni hittar HÄR!
& röstar på my jagborns outfit! :)


inte nyaste men finaste låten.

;Sitter här på tåget ser hur meter blir till mil.
Saknar jag din doft och din vackra profil.
Diggar din stil och sättet du är på.
Diggar din stil, ja du vet det bara är så,
För det bara blev så, vet du kan förstå.
Tror det finns en högre plan för oss två.
Känner när vi ser på varann,
Hur du håller i min hand.
Nu är vi långt isär, olika städer i vårt land.
Värme som sätter mig i brand.
Och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den.
Kan vara mörkret där ljuset kommer sen.
Svårt att ta farväl, svårt att va' isär.
Önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här.
Jag önskar du vore här.

Skin, skin som den sol du är.

Låt hela världen se ditt vackra leende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0