AtmosFear..?



146 meter uppe i luften & 110km/h rakt ner?
Europas högsta frittfall , HAHA SHIT! ;)
De är fett kul att den kommer till just Liseberg & jag är sugen på att åka den redan nu..
Men 2011 som den då kommer,jag tror inte jag vågar sätta mig i den jag kommer säkert få panik av någotslag.
& jag ska till Liseberg på klassresa på Fredag kommer bli sjukt kul,gör något mer inlägg sen.

Dem på Liseberg skriver så här:
" Våren 2011 lanserar vi AtmosFear – Europas högsta och kanske världens mest spektakulära fritt fall. Från 146 meter över havet faller man
fritt i 110 km/h rakt ner i ett mörkt hål innan attraktionen tvärt bromsas upp alldeles innan
den når marken.

Mats Wedin, vd på Liseberg: – AtmosFear är inget för den som är försiktigt lagd. Det kommer att bli den absolut häftigaste attraktionen på Liseberg."




Kommentarer
Postat av: sebastian ladan

Det vågar du den. är inte läskig

2011-06-08 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0