frågor&svar!

hej hej ! bara en liten fråga (:
ska du ha utmaningar och isåfall när ska du börja med det ?
kram sandra ♥
svar: Jo , jag har skrivit innan om utmaningarna lite.. Just nu är det fel av mig, har inte hunnit spela in utmaningarna.. Men det kommer,JAG LOVAR! Eller är ni trötta på att vänta? Isåfall säger vi såhär: Tänk inte på att jag ska lägga ut utmaningarna eller asså jo men vänta inte för mycket på det, rätt som det är så kommer det snart ut på bloggen! Men nu lovar jag, så snart som möjligt ska dom spelas in! =D PS. Sandra, jag älskar din blogg & din humor som ses på dina utmaningar c: ♥



från vilken sida kommer ringen ? <3

svar: Ringen är från från stylebytyra.se <;




Jag gillar kommentarer hihi..
Fortsätt gärna fråga, men helst vill ja inte att ni ska va anonyma, skriv vilka ni är ! (;

Kommentarer
Postat av: sandra ström

haha okej , tack för svar :)

kul att du tycker om min blogg , din är otroligt fin !

puss ! ♥

2010-11-23 @ 18:36:32
URL: http://saandraastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0