GOOD THINGS LEADS ME TO BELIVE.

En tråkig onsdag, inga vänner i närheten vilket jag borde om jag inte vaknat med feber.
Så min underhållning idag är modebloggar som ger mig stort med insperation till att kunna hitta en egen lite speciellare stil en vad jag har nu, nu klär jag ju mig mer vanligt.
Var nyss inne på dollyblonds blogg, där ifrån gick jag vidare till http://spotlife.se/avdelningar/dagens-outfit/ där hittade jag några fler tjejer en dollyblond som har sinnet till coolt mode! T.ex. som amandabrohman, härlig stil. Åh, älskar folk som klär sig speciellt, de är underhållande,haha. Samtidigt kan jag älska stilen som är lite street/baggy som vi ser hos kattistestad hennes stil är med snygg. Så här har ni lite tankar från mig för dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0