LOOK AT THE STARS, LOOK HOW THE SHINE FOR YOU

Jag mår mycket bättre idag! Framsteg asså..har typ ingen feber! haha.
Snart ska mamma skjutsa ner mig till pappa där ska jag nog lägga mig och kolla på film så jag verkligen håller mig lugn idag,vill inte bli sjuk igen. Just nu sitter jag och lyssnar på musik.. Förresten så längtar jag sjukt mycket tills snön faktiskt lägger sig här över Jönköping/Huskvarna.. Och typ lucia börjar.. för därifrån är det inte så långt kvar tills jul,right? Vinter kan faktiskt va riktigt mysigt och nu är det endå mitten av november så lite kan de börja,haha.
Men vi hörs senare,puss
http://backseatcuddler.com/wp-content/uploads/2008/01/marykate.jpg
Åh,mitt bena kan va väldigt fint men hmm,undra om jag skulle passa i det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0