MONDAY



Måndag och jag är hemma idag igen, fast mår mycket bättre..
Har inget och skriva om nu ju, min blogg är så sjukt tråkig!? Tror ni kan hålla med..
Liksom ingen kamera just nu till bilder. Varit sjuk så mina utmaningar inte kommit ut en osv.. I julklapp blir det nog en laptop. Kanske något videoinlägg kommer också? höhö. Men jag vill göra om min blogg lite nu. Ska försöka förbättra den nu iallafall efter jul.  Min blogg gick bättre ett tag men nu känns som den förlorar igen. Men sen har jag ju några söta läsare som har länkat min blogg på fb och gett mig tips. Fortsätt gärna! Ni läsare som läser detta inlägg nu.. Kommentera gärna och önska vad ni skulle vilja få mer av i min blogg!
Skulle va sjukt bra om ni skulle ge förslag på vad ni tycker är intressantare ^^
Har ju själv tänkt lite om vad jag ska försöka peta in i min blogg nu efter jul:


- Något videoinlägg då&då man får ju ta och bjuda på sig själv! haha c:

- Utmanigar, ska försöka få ihop det. Det har ju inte funkat nu iallafall o;

-  Kategorier som: Utmaningar,Shopping,Outfits,Allmänt,Dans,musik.
.

- Göra om min blogg lite, har haft denna slags design nu vill ändra lite.


Jaja men nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv. puss c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0