NY SPOTIFY LISTA/KONTO..

Har ju ingen invite så får ju fixa nya 20 timmars konton hela tiden.. alltså det kan hålla länge bara man sparar på timmarna när man inte är vid datan alltså loggar ut när man inte lyssnar.
Kan inte någon fixa invite till mig? Är sjukt jobbigt och fixa sånna här 20 timmars konton, gratis men lamt.
hahah, men det jag skulle komma till sak med va att ni som är subscriber på min lista "TORMNERRRR" eller vad listan heter.. Ja, ni kan glömma bort den för har en ny som oxå heter "TORMNERRRR @ NY SPOTIFY -.-" med samma låtar! Fast nu så jag kan lägga till låtar,
så subscriba på den listan istället som ni hittar nedanför.
Klicka på länken:
TORMNERRRR @ NY SPOTIFY -.-
Så nu har ni kollen,puss


Kommentarer
Postat av: Jultomten

Du kan ju skaffa spotify gratis utan invite som inte är 20 timmar din n00b

2010-11-17 @ 21:38:25
URL: http://akjsbf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0