TRÖTT

Är sjukt trött! Min underhållning just nu är att sitta och kolla på shuffle haha.. Ser ni fina vätterstranden ibakgrunden där eller? Haha, åh saknar sommaren lite redan :'o
(har blivit kär i låten hon shufflar till oxå, börjar bli som amanda, haha..)


+ Att snart är det DH också.. själv ska jag dit fast bara på dagspass som på dem två senaste jag varit på.. tiden går snabbt ;o
Ska dit med amanda&matilda som tidigare..
Men ser man någon av mina läsare där eller? =D
Nu ska jag kolla på TV & äta chips, that's life. hihi ♥

Kommentarer
Postat av: tilda den bästa ^^

är det tre ?

äre inte ba två ? :)

2010-11-19 @ 23:26:39
URL: http://tildatholander.blogg.se/
Postat av: J

alltså vad gör man på DH? spelar ni eller är ni bara där och... gå runt?

2010-11-21 @ 00:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0