Va nere på Eas..


Va nere på East End nyss med pappa, china mat,YUM!
+ På kanten på att det verkar som jag ska få en laptop i julklapp också.. Men systemkameran får jag spara lite till själv sen lägger pappa till pengar på den, rätt nice endå.. Laptop & Systemkamera är det jag vill ha nu så.. om man inte tänker på kläder och pengar då,hehe. Imorgon är det skola igen.. Rätt skönt endå.. va ju sjuk halva förra skolveckan så gör inget att komma tillbaka faktiskt. GUD! har damp över att Vapenvallen tändes på inatt.. Omklädningsrummen är helt förstöra och kommer inte kunna åka skridskor där på ett långt tag nu.. tråk. Säkert någon störd pyroman som tände på hela skiten inatt =o
Men vi hörs.. puss ♥

Omklädningsrum och förråd är helt förstörda.
Såhär såg det ut vid vapenvallen imorse (Bilder från jnytt.se)






Kommentarer
Postat av: sandra ström

jag älskar verkligen din blogg ! :) <3

2010-11-22 @ 21:26:45
URL: http://saandraastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0