GÅRKVÄLLEN

va helt enkelt nice!
matilda&amanda kom till mig sov även här också..
Först stack vi till zinken & kollade på hffs 97:er när dom tränade.
Efter det tog vi sällskap med massa folk hem..
Vi & Ahmad stack upp till chadi vid halv tolv eller något igår..

Sen stannade vi där för han va as rädd (han va ensam hemma) hehe ;j
Idag ska jag ta det lugnt kanske kolla handboll osv..
matilda drar väll till habo om en stund & amanda stack ifrån mig redan vid halv tio.
Nu ska vi äta frukost , peace ♥



du va inte den närmaste släkting, kanske inte den ja kände mest.
(ingen borde få drabbas av detta,okej? sjukdomen är skit!)
r.i.p ♥



Kommentarer
Postat av: josse

vem då?

eller,va e de för sjukdom?

btw,din blogg äe asbra & du e sjuuuuuuuuuuuukt sööt!:)♥

2010-10-09 @ 14:06:57
Postat av: Anonym

cancer.. asså e är en släkting till mig.. ingen som stod jätte nära till mig.. men ja hade en faster som därimot stod sjukt nära mig som dog av cancer- år 2006, så de är bara de att ja hatar sjukdomen ;/

tack så jätte mycket för en gullig kommentar! ♥

2010-10-09 @ 14:45:05
URL: http://josefintormner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0