HISS/DISS


♥ Höst/vinter, ja jag hissar de faktiskt! Innan va det en fet diss för mig. Men nu kan ja tycka de är sjukt mysigt med hösten & vinter. Att kunna klä sig i mysiga sjalar till stickade tröjor! så en hiss på detta.

♥ Att Monki & Newyorker kommer till jönköping! .. Monki öppnar nästa vecka tror jag?

♥ Att mina besökare  stiger på bloggen! hade 63 igår, fortsätt så!

♥ Musik, va skulle man göra utan?


♣ Att det knappt finns några "boots" kvar, skulle vilja ha ett par. även fast ja kanske inte har pengar till det just nu menmen,hehe

♣ Spotify reklam, finns det något mer irreterande?

♣ Att ja inte har bankkort en..

♣ När vänskap går snett&fel, aldrig något som är kul.. även fast de kan bli värt guld igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0