awwwwie, bilden är från kidzcamp i somras

Jag va nära på att komma försent till skolan imorse men jag han allt endå. (inte min dag idag asså)
När vi skulle ha gympa tog jag & två andra i klassen fel så vi bytte om i idrottshuset medans dem andra hade gått & bytt om vi zinkensdam.. så vi kutade dit bort men vi kom försent , men som tur va prickade han inte av det bara för han förståd våran anledning.. Så de va inte så farligt med det. resten av dagen av bra tills..
Ja, ja trodde dansen va mellan klockan 19-20.00 men de är ju imorgon dansen är mellan 19-20.00 så ämh ja kom ju där glad men sen när ja öppnade dörren märkte ja att de va min grupp som redan börjat dansa! haha då hade ja råkat blanda ihop tiderna på mina träningar.. Förra tisdagen kom ja ju som vanligt men denna tisdagen tänkte jag att de va samma tider som på onsdagen , men Francis (Min danslärare) bara flinade & bad mig hoppa in så jag han iallafall dansa ynka 15 minuter.
Sen så hade ju pappa lovat att hämta mig cirka kvart över åtta men jag kom ju ut därifrån redan klockan sju & utan både busskort & nyckel.. så jag fick smyga in på 1:an utan busskort eller pengar o sitta där tyst resten av vägen.. Men som tur var kunde pappa slita sig ifrån mötet lite snabbt och åka hem & låsa upp. För ja kunde liskom inte sitta i huskvarna eller vid juneporten & vänta i över en timme o glo..men hahahah,gud ibland är man smart asså! :j
Men jag är iallafall hemma nu så ska snart sätta mig framför tv:en & äta kvällsmat,
Så vi hörs kanske efter dansen imorgonkväll. puss



Kommentarer
Postat av: matilda (: <3

hahaha , jossan du ee så lyckad ^^

hihi busunge ! :) <3

2010-09-14 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0