home from the dance

yes, rubriken säger allt,nästan..
Haha men iallafall på dansen idag körde vi både House & Krumping. niceee
Sen i skolan röstade vi till valet..för mig blev de att rösta blankt.
Efter skolan/innan dansen hängde jag o filip med amanda hem, så vi åt nudlar och va allmänt sociala.
Sen på bussen påväg till dansen så va de en fyllegubbe som satt & sov längst fram..
Helt plötsligt hörde man en dunst.. Då hade ha ramlat rakt ner pladask på golvet när bussen hade lagt till en sväng.
Sen reste han sig upp & började vingla.. Han satte sig längst ut på ett säte,somnade driekt & va nära på att ramla likadant igen men de va en tjej där som tog imot han & bad han flytta längre in så han inte ramlade.
Han ba "jaja jan ska de va ett jääääääääääävla tjat hörredu"
Sen började han glo mot mig & amanda. Han mumlade till oss men vi hörde inte direkt va han sa hahah
Gud de äckligaste va att han satt & petade i näsan sen åt det. hmm usch
Så ja amanda satt typ & asgarvade samtidigt som vi va rädda för att han skulle hänga sig mot oss..
Jaja de va den lama historien. Imorgon börjar vi 09.05. Så lite sovmorgon imorgon med.
Så vi hörs ♥





sjukt att jag snart inte tröttnar på den? Har lyssnat på den så pass länge nu ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0