HISS/DISS

♥ Att jag har börjat en ny (mycket större) skola med mer folk.
♥ Att jag snart fyller år! (presenter lalalala)
♥ Att dansen börjar imorgon
♥ Vänner, Mina tjej & killkompisar , vad skulle jag göra utan er!?
♥ Andras bloggar ,  för kan vara underhållande när man har tråkigt

♥ Converse, man tröttnar aldrig , dem låga som höga dem passar ju till nästan allt! fet hiss




• Skolan dissar jag oxå fast på sättet att man får prov,läxor,omdömen..
• Regnet! fet diss
• Att ett av mina hål i öronen är jätte utslitet! fastnade typ i något när jag va liten så de slets ut..
• När kärlek går helt fel, fast sånt är livet.
• När det svider inombords..
• Att vara pank -.- fet diss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0