+

hehehehh ja är typ glad. Kanske får ny mobil inom någon/några månader iallafall.
Mina mobiler har bara segat för har haft gamla fram&tillbaka nu det sista först hade ja samma i två år.. och nu sa pappa att de va kanske dags för ny mobil. HEHE JA! Sen är Jocke i USA nu så pappa frågade om han kunde köpa hem ett par converse till mig vilket han kunde. Så ännu ett par kommer bli i min samling. Vita höga denna gången och sen på lördag ska jag till Liseberg med Amanda,Alicia,Matilda,Filip och Ludvig fatta va fint minibuss och hög musik + Liseberg på de. WOOOP
Men imorgon blir de hjälpa mamma och städa sen kvälls träning sen dirr hem och sova men gör antagligen en update. Puss

Övrigt: Dessa tjejer träffade jag på när ja gick genom stan igår så efter dansen stack jag med dom upp till Anna och vi sov med madrasser och grejer i hennes garage haha,mysigt värre!
Bild från Annas blogg som ni hittar HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0