*

Har bloggat väldigt dåligt men helgen har spenderats mest på jkpgfesten :)
I fredags drog jag&alicia till stan och träffade Adam,malle,tor,tony och olof sen sov jag hos Lizzie. Gårdagen va med Ellen,Vickan,Elin,Anna&Clara sen va bara jag och Anna kvar vi mötte på Linn sen kom Julia. Vi träffade på massa folk sen tog jag,anna,ahmad&julia sällskap hem så sussade jag hos Anna och nu är jag hemma och ska snart iväg på träning.
Btw så har rätt många av mina kompisar bytt till devote nu. Ska jag med? Inte bara för dom har gjort det. jag är trött på blogg.se vill byta. men devote,modette eller myshowroom? Åhhhhhhhhhhhhhh hjälp mig!

JAG DOG NÄR JAG SÅG EMELIES NYA FAMILJEMEDLEM,SÅ SÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0