SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

gillar du amandas O'boy? Svar: Ja klart "Gunvor" Broman du vet att jag gillar den!

Jag undrar om du har ett förhållande, och om du inte har det, när sist hade du det ?sen undrar jag va du faller för hos killar ? Svar: Jag har inte haft förhållande sen i början av 2010.. sen har man varit nära under året. Men så nej inte på ett tag..Utseende är det man drar på först (för det är det första man ser).. sen lär man ju känna personen. jag faller för olika. Men snälla,roliga & gulliga killar & ja gillar oliak stilar på killar :)

Va heter dina föräldrar? Svar: Helena & fredrik

Hur många syskon har du? Svar: Två storebröder

Har du strulat med ___ ? Svar: Hahah DU vet att jag inte har strulat med han :)

Är du bra i skolan? Svar: Haha, kan ju bli bättre!

Är du kär i någon? Svar: Nepp

Går du på någon sport? Svar: Dans

vilken skola och vart bor du? Svar: Huskvarna&Lekeryd. Jag går på Alfred dalinskolan (AD)

Dansar du? Svar: ja :)

Musik smak?
Svar: Checka OKEEEEEEEEEEJ (<-Tryck)

Vad använder du för smink? Svar: Bilderna är i ordningen jag sminkar mig med :)

Foundation - Max Factor miracle touch (Jag har den ljustaste färgen.. "WARM ALMOND 45")


Puder - Just nu något random, fast det är rätt bra,haha


SEN ANVÄNDER JAG ROUGE ast hittade dock ingen bild på den
, haha behöver ny.. min är typ helt sönder..inte bra



hur länge har du bloggat & varför ville du blogga? Svar: Amanda gjorde bloggen åt mig i typ juli 09..använde den inte då men sen senare så fixade hon den och jag började blogga..tycker det är riktigt roligt så de kommer jag fortsätta med ^^
favoritbutik? Bikbok,H&M,Monki,Bobbys,Ginatricot.. sen typ jc,new yorker osv :)

favoritpogramm?
Hahah kollar på allt.. men måste dock låta solsidan vinna ;)

hur lång är du?
Senast jag mätte mig va jag 165

favoritfärg?
Svart,blå,lila,korallrosa

gillar du din klass bättre än den förra, och vrf?
Jag älskar min gamla klass.. & nu börjar våran klass bli lite bättre med tanke på det som hänta innan,haha. men man saknar lekeryds klass 6 också!


Datan laggar sönder, så svarar på dom två sista frågorna imorgon! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0