TORSDAG

Jag är feber fri idag med (5 poäng till mig)
Så får ta & göra något i helgen! För sen är ju sportlovet över,hehe.
Dagen började med tandläkaren, har rälsen både uppe & nere nu. Åh tänk i slutet av nian då jag får ta ut den! Kommer typ älska mina tänder,haha
Som johanna på min dans sa "asså fick ta ut rälsen idag, slickar på dom hela tiden, tänderna är ju lena!" ^^
Just nu sitter jag och sjunger & skriver här då såklart..vad händer för er idag då?



Dag 6- Mina rädslor
Har ingen rädsla så.. men typsik tjej rädsla ÄCKLIGA småkryp och ormar,hmm..

Dag 7- Det här saknar jag
Saknar carina , som va min faster♥
Men att vara liten. Man ville bara till mamma eller pappas famn.
Allt va så lätt & roligt! Nu finns det mest i minnet & på bilder! Fast ännu är man ju bara 13 haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0