WANTED



Topp tre i saker jag verkligen vill ha.
1. Systemkamera ligger först, jag har ett avtal med min pappa att när jag har kommit över 1500 kronor som jag har sparat ihop på egen hand betalar han resten av kameran. Så någon gång här ska en bli min,det hänger på mig!

2. Dr Martens, vill ha! Och de har mina föräldrar hört så dom har nog tröttnat på det,hahah
Tycker dom är så coola, vill till början ha svarta men när jag tänker efter är dom vanligast. Kanske röda eller någon annan stärk färg eller varför inte blommiga? Synd att dom är så dyra. Ett par skor för pris mellan 1000-1500 är kanske inte det första man köper till en 14 årig flicka som använder mer än två par skor?

3. Ny mobil. Byter mellan en söndrig sony ericsson W959 eller en Lam nokia, fast det funkar ju det med. Men om typ ett halvår går mitt abbenomang ut och då ska jag få en helt ny mobil. Gärna en iphone eller fast blir väll jakt på någon samsung touch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0