+

Somsagt så har jag inte mycket att säga här. Vaknade upp vid elva av att pappa kom in smygande. Han berättade vad som hade hänt om att mamma&mormor hade varit hos morfar nu sent inatt för sjukhuset hade ringt.
Och lite senare gick Hannahs skjuts. Och då hoppade jag in i duschen så åkte jag,rasmus och pappa upp till mormor där christopher,Anah,Mireia,Mamma och Mormor var. Vi satt och pratade,tröstade och åt mat. Nu är jag hemma och somnade en liten stund framför teven. Och ja regnet faller ner som i dom senaste dagarna. Lite sol och värme tack? Puss.
Måste bara visa er en sjukt bra låt! Ni kanske har märkt min blandade musik smak?
RnB,Hiphop,House,Techno,pop osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0