Life is changing fast

Va sjuktsjukt över pigg igårnatt sov typ en kvart i sovsalen ihopklämd på dubbelmadrass med 5-8 personer. Sen låg de massa skåningar och snackade med hos dom timmarna med. Värda dagar iallafall, träffat mycket roligt folk och allt! Även skämt ut mig och skrattat massa. När jag & Alicia skulle upp mot B-hallen så va det en kille som pekade på mig och bara "VA det du som tog min mobil?" jag blev tveksam och bara " va,ne..eller va?" Så kom femton pers springande runt mig och ba " ÖH DÄR ÄR HON!!" och bildade en ring runt mig "ne vi skojjar bara" Haha tror jag dog av skratt av alla dryga påhopp!




OCH:
JDX – Live The Moment ♥ lyssna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0