teenage crime

Min helg har varit toppen! Hoppas eran har varit likaså!
I fredags hade jag dans träning sen åt jag ute med mina tjejer! Härligt..sen på lördags morgonen va det uppvisning.
Efter det åkte jag hem och åt,fixade och tog en dusch.
Sen åter tillbaka till Idrottshuset med Matilda&Amanda.
Vi träffade lite folk och kollade på innebandyn. Jag övernattade hos amanda till idag och senare mot ett tiden stack jag till min dancehall träning. Om en stund stund ska jag byta om kanske slå en signal till Alicia och se vad hon har för sig?
Annars funderar jag på att ta en "powerwalk" längst vättern med härlig musik i öronen.
Solen är framme fast dock försvinner den lite då&då.
Men jag säger detta som en sista mening: Det finns inget härligare en vårkänslan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0