BLINDED BY THE LIGHTS


Skulle vilja gå i den det här NU! Gul är ju "hetaste" färgen i vår - Och det är ju en väldigt fin färg - enligt mig - fast man kanske inte ska ha för mycket, men väldigt snyggt med ett plagg i gult.
Aja, ska plugga lite no nu.. sen ska jag ta det lugnt, har dock inte mycket att komma med.. imorgon ska jag ut till mamma, ska packa och lite sånt, se får jag se vad som händer i helgen :)

Omröstningen Kommer du bära gult i vår/sommar? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen läsarundersökning!

The Streets – Blinded By The Lights - Nero Remix

 


Kommentarer
Postat av: cajsa

gud vad snygga shorts! :)

2011-03-17 @ 21:33:13
URL: http://cajsaua.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer shortsen ifrån? ;D

2011-03-18 @ 07:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0