AMANDAS FEL ATT JAG GJORDE DET HÄR!

Tre namn jag lyssnar till:
Josefin,Jossan & gay
Någonting jag tycker om med mig själv:
mitt hår, ibland eller munnen? haha
Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min rumpa,haha
Detta är jag rädd för:
att förlora något så värdefullt.
Tre saker jag vill ha varje dag:
Pengar (så att jag kan shoppa),systemkamera & familj/vänner
Tre saker jag absolut inte kan göra:
- Hjula,puta med läpparna när någon ber mig.. kan bara göra det när jag sitter själv & se ut som fredrik Reinfeldt,haha.
Detta tycker jag om att göra:
- Ta kort (även fast jag inte har så mycket till kamera) Umgås & lyssna på musik och dansa! Oups,blev visst fyra.
Detta vill jag göra just nu:
- Vara runt 20 leva livet på en resa till USA - NEW YORK
Bästa känslan:
- Att vara lycklig!
Värsta känslan:
- När man bråkar med någon eller när man vet att någon mår dåligt.
Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
-Rolig,snöll & omtänksam
Är jag kär just nu?
- Om jag är? Lite svårbesvarad fråga..
Jag vill gifta mig..
- Det tror jag!
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
-  Resa mycket & må bra, få livet härligt.
Min käraste ägodel:
- min coola mobil
Något jag vill ha i present:
- Pengar!
Detta har jag på mig just nu:
- Tights,svart spetsklänning & tubsjal.
Favoritkläder:
- Något snyggt, beror lite på när&var :D
Favoritdjur:
- hund1
Följande musikstilar tilltalar mig mest:
-  Jag lyssnar på allt OKEEEEEEEEEEJ
Favoritlåtar just nu:
hmm, olika
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
-  Beror på
-  Tråkigaste: Måste nog säga NO.
Stjärntecken:
- Våg
En bok jag läste sist:
- Textlek -.-
En film jag älskar:
- Hmm bara en? Då måste jag nog säga Titanic
Tv-program jag gillar:
- Solsidan, vad annars?
Favoritdoft:
- Godparfym :j
Detta äter jag gärna:
-  Kött med  klyftpotatis/kroketter, yumie
Dricker helst:
- coca cola
Favoritgodis:
- Färgglada godisar
Hit vill jag gärna åka på semester:
- JAG VILL TILL NÅGOT VARMT om typ thailand,grekland och så vill jag till new york :D
Färg på mina ögon:
- Blå och grön
Min längd:
- typ 166-167? ska ta och mäta mig snart,heheh
Jag tror på:
- uffe
Jag spelar:
- gärna sällskaps spel,HAHA
Person jag beundrar:
- uffe
Såhär bor jag:
- Lägenhet hos pappa, och i ett rött hus hos mamma..
Antal döda krukväxter i hemmet:
- Hmm, är det meningen att man ska gå runt och kolla det några gånger per dag?
Det här tänder mig:
- du
Det här gör mig avtänd:
- en amanda broman som äter ostbågar med en laptop i knät
Favoritfärg:
- beror på, men typ svart,haha
Favoritcitat:
- Tjenare Mannen!
En hemlighet jag vet:
- Om jags kriver det, så är det ingen hemlighet längre :o
Bästa present jag fått:
- Pengar :D
Senast köpta skiva:
- jadu, det var tider det.. bränner bara?
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
- Va inte den frågan längre upp?
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- som jag sa..?
Udda förmåga/egenskap:
- mina snygga moves
Om jag vore ett djur skulle jag vara:
- en mygga, dom verkar ha så roligt på dagrna.. om man inte är ett äckel är man ihjälslagen!
Vad lyssnar du på just nu?
-  On the floor - Jennifer Lopez ft. pitbull
Vad har du gjort/ska du göra idag?
- Dansat,duschat,ätit & snart solsidan
Var är dina föräldrar födda?
- i sverige
Vad är det senaste du installerade på datorn?
- vene
Vilken är din favoritrestaurang?
-  beror helt klart på vad man är sugen på
När badade du i en pool senast?
- på badhuset med matilda? HAHA
Har du varit med i någon skolpjäs?
- aa
Hur många barn vill du ha?
- 2 högst 3 :)
Vilken musikstil tycker du mest illa om?
- hmm
Vad har du för TV-kanaler?
- ska jag verkligen rabbla upp alla?
Har du busringt någon gång?
- vem har inte?
Har du fått felparkeringsböter?
- nepp
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
- nej,skulle va sjukt kul fast då är jag d-ö-d sen
Har du en egen trädgård?
- aa
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
- Lejonkungen/Landet för längesen & typ disneys (a)
Kan du alla orden i nationalsången?
- ne, men dock du gamla du fria du..
Badkar eller dusch?
- Båda
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
- Åsa-Nisse haha
Favoritpizza?
- vesuvio
Chips eller popcorn?
- chips eller nee båda
Vilken färg på läppstift använder du?
-  rött!
Har du rökt jordnötsskal någon gång?
- japp, gör det innan jag går på toa, dålig vana
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
- nej
Apelsin- eller äppeljuice?
- båda
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
- hmm, åt ute? elli & amanda
Favoritchoklad?
- Marabou, gräddkola
När röstade du senast?
- i skolan
När åt du en hemodlad tomat sist?
- jadu?
Har du vunnit en prispokal någon gång?
- no,eller..
Är du bra på matlagning?
- grym
Klarar du att tanka själv?
- jadå
Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
- ne
Pepsi eller Coca Cola?
- coCA COLA
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
- ne
Vad var det senaste du handlade?
- nötter he-he
Har du kräkts offentligt?
- aa
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
- hitta den sanna kärleken
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
- ibland så
Har du ringt något betalnummer?
- vene
Kan man vara vän med sitt ex?
- klart
Vem var det du besökte på sjukhus senast?
- hmm
Hade du mycket hår som liten bebis?
- njae
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
- ett pip
Vad har du i din väska?
- en elefant
har du någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
- inte favoritsak me därimot borsta tänderna & tvätta av sminket
Vad är du tacksam för idag?
- att jag lever
Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Bellman,du & wow jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0