HEJ HEJ HEJ

Har haft extremt dålig update här! Förlåååt.
I fredags fick jag med mig amanda,nisse & Lizzie hem till mig.. vi spelade kort åt pizza&snackade :D
Sen följde vi Nisse hem.. så vi fick oss en promenad i fredagskväll! Lizzie & Amanda sov här och sen på lördagen sov jag hos Manda.. Ludde&Filip våldgästade oss medans vi satt i Amandas rum och sjöng haha ;) Innan var jag & mammi ute på en promenad, mys!
Imorgon är det skola så jag får ta och sova i tid, annars kommer jag vara d-ö-d.
GUD..Kom på att jag missade Hiphop Revelution i lördags :( & idag kunde jag  inte dras till dansen  för mammas bil har pajat & mina grejer va här&där.. aja, sånt är livet. NU är jag iallafall tillbaka efter ett program av solsidan. hejdo








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0