TORSDAG

Gårdagen spenderades med att gratta amanda med henne och sara ♥
Och efter skolan idag har jag varit en sväng på Ikea med Mammi även på citygross och handlat mat.
Mamma köpte lite nödvändigt till lägenheten medans jag fick bara med mig en kudde och vita galjar som jag skulle ha till mitt klädställ... Hade hittat ett men när vi skulle ta det på lagret så va det slut :(

MULIG Klädställning vit Bredd: 99 cm Djup: 46 cm Höjd: 151 cm Max. belastning: 20 kg
Finare in real life,haha. Men denna va slut så ska komma in och köpa om typ någon vecka ;)
Nu har jag även bärt ner lite grejer till källaren och ska strax tvätta av mig sminket och sätta på en film så hörs vi imorgon. PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0