SICK

"blev inget boardlife igår.. stack efter träningen vidare till mormor och grillade med la familja sen drog jag ut till Lekeryd och sov där inatt :) Sen idag har jag haft otur.. sprang upp till bussen.. bussen kom inte? och den skulle komma 35!! Blä. Så det blev ingen dans -.- Sen stack jag hem till amanda sen kom hennes släkt, as goa :)
Har haft urladdad mobil sen i förmiddags med vilket gjorde saken värre. Sen kollade jag buss för sent så gick inte nästa förrens vid 22.00 hem.. men som tur va fick jag tag i mamma sen och hon var ändå påväg hem, så nu är jag äntligen hemma men ska snart dra hem till pappa.. det är pappa vecka nu haha. Så vid tio i nio går bussen från norrängs skolan tills dess ska jag dunka musik. Puss på eeeeeeeeeeer!"
Så skrev jag iförrgår men yepyep.. blogg.se hade problem igen så detta kunde inte publiceras? Aja, är hemma från skolan idag med. Mådde inte alls bra igår.. kunde typ inte äta på hela dagen osvosv. Men inga problem idag. Bara lite seeeeeeeeeeeeg. Men bättre är det iallafall. Ska ta en dusch snart sen ska jag kolla på film eller bara sappa mellan kanalerna.. får se. Men i vilket fall har jag inget mer att säga här. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0