SVAR PÅ TAL

asså seriöst nu, jag,amanda  och matilda har haft vissa problem de senaste?
men varför ska ni bry er så mycket.. som på matildas frågestund "är ni osams? bråkar ni?" osv..
herregud, vi har varit närmsta vänner jag och matilda sen fyra år tillbaka, skulle man överge en vänskap bara för tjafs?
Nej för i livet måste man gå vidare oxå! Så ja jag är sams med henne och har varit med.. men massa saker har kommit imellan oss tre. Men livet handlar om att gå vidare och det är det vi gör nu. så ja, ja är såklart sams med matilda! Så det är inget att fråga om för matilda och amanda är dom närmaste vännerna jag har.. okej?!
Om ni undrar varför jag la ut detta, så är det folk som undrat och nu har ni svaret. fick frågan på senaste inlägget..
Så asså helt ärligt, ja är sams med matilda nu och allt. vi går vidare.. så japp jag va med matilda igår ;')



Kommentarer
Postat av: Anonym

:D<3

2010-11-10 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0