THURSDAY

hej! kommit hem från amanda nu.. så sitter och knarkar läkerol som godis..
Första natten vaknade vi halv sju pågrund av att amandas hund om inspringande och flåsade hur högt som helst.. sen andra natten ringde någon på dolt nummer.
Vet ni vad klockan va? 05.00!? -.-

Vem orkar busringa klockan 05.00, vi va iallafall lika döda så vi somnade om typ driekt, hahaha.
Så imorgon får jag äntligen sova ut fridfullt hoppas jag..haha men nog om det.
Jag var inne på streetgrounds hemsida nyss.
(Alltså streetground heter dansskolan jag dansar för.)
Dem har lagt ut en ny workshop nu.. fast med dancehall som kommer hållas i december.

De ska jag anmäla mig till som snarast tror jag! Dancehall vill jag så gärna testa på.
Detta inlägget var kanske inte så intressant inte men de får ni allt så ut med,hihi puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0