BREAK DOWN.

shit! är sjuuukt hungrig.
Bara ätit frukost idag,inte bra. Men snart kommer pappa hem så lagar han lite mat till mig.
Sen är ja trött och ont i huvudet.. okej inte konstigt att jag har det då..
Anmälde mig till dancehall workshopen innan.. så ni vet de,haha!
Förlåt om ja pratat väldigt mycket om dans på min blogg det senaste..
Sen har ja lagt ut as mycket musik, men det kommer fortsätta. för musik är bäst, that's right?
Asså nu är det så här också.. ja har bildbrist! En mobilkamera på 3.2 megapixel! nice? NAAAT.
Sen en kamera? nej, men ska inskaffas..faktiskt ;j hmm, det tog sin tid att skriva detta inlägg.. Håller ju mig till spotify,msn och facebook samtidigt så. Men vi hörs, pussen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0