SVAR PÅ FRÅGESTUND


Vem gillar du på AD? nobody
Vem är snyggast i 9 an?
haha, vet inte riktigt

visst ska vi va snart jossan ? ja klart anna!
singel? haha jaaa
ge mig recept på söthet?! du är söt lisa,inte jag..så receptet är att se ut som dig!
Vilka är favorit butikerna? Monki,H&M,junkyard,gina,bikbok & medfler!

Vilket schampo använder du? Olika
Favorit djur? Hund helt klart ;d
Vad brukar du göra på fritiden? Dans,musik&kompisar!

Var har du gjort med en kille? svarade på msn ju , hehehe
vem är snyggaste killen?
hmm, hihi
vrf har du ingen kille?
jadu, har ingen kärlek just nu
Har du varit brunett?
ja! kolal bilden under mörkt hår, mörk hår..


vilken pizza gillar du? vesuvio ♥
gillar du skjortar och mössor?
jadå :j
vrf cyklar du inte?
för ja suger..haha cykelneeerd är du.
och vrf är du så söt?
jag är inte lika söt som dig!
svara snart
! svarar nu :j

Hur länge sen var det du hade kille? just förhållande va senast i mars/april tror jag. sen har de varit mer "på G"

varför springer du alltid när du "går över vägen" ? HAHA petra! bilar är farliga och ja är lite mongo (y

Petras kommentar är ju klockren! *sårad*

vad har du köpt den rosa tröjan på din header? Bikbok ~299.-

vad gillar du för musik? herregud de va svårt..allt! men mest RnB&Hiphop sen electro/House/pop
hur länge har du dansat? Snart tre terminer ett&ett halvt år!
favoritaffär?
Har många, kolla i frågorna över!

älskar din bloggggg! haha tack dsm ♥

hur går det med Mark&Victor: HAHAH "kul"

är du oskuld ? molly&amanda är gay.. haha japp jag är oskuld

gillar du mig, är jag snäll?
Du kommenterade anonymt så jag vet inte.. hah



i vilket program är headern gjord ? Amanda gör oftast mina headers! så i photoshop.
vart tar man bort bakgrunden på en bild såd e blir snygg kant (programmet)
kolla in frågan över.
gillar du "twilight" ?
det funkar men är ingen nerd av det,hihi
vilken är din favoritserie ? 2 and a half men,simpson,familyguy HAHA, topmodel osv.
favoritbok?
brukar inte läsa men.. hmm
favoritfilm?
jadu..svårt att bestämma mig
favoritlåt?
just nu.. Rihanna - Only girl
favvoskiva?
hmm..mina brända!
favorit dansstil?
House&Locking.. vill testa på dancehall!
vilken känd artist tkr du äe hetast/sötast?
Hmm, Ryan Sheckler? eller han är inte artist men...
kan du göra en spellista med typ hiphop musik & lägga ut här?
Ja! de kan jag fixa.
favoritaffärer?
Kolla längre upp!
favoritsmink?
rouge,mascara,foundation. orkar inte säga märkena det hittar ni i min gamla frågestund.
5 bästa vännerna?
matilda,amanda&alicia. är mina närmaste + filip av killarna då, hehe
ngt bloggtips?
ja kan lägga ut mina bloggtips på ett inlägg här i helgen c:
älskar din blogg btw!
tack ♥






Kommentarer
Postat av: Lizzie bäst persson:D

Fan va söt du va i brunt:o

jag hade glömt hur du såg ut i brunt det va asss snyggt:)

du är snygg nu med:D

puss älskar dej!§

2010-10-30 @ 23:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0