YOU JUST KILLED ME,COULD YOU AT LEAST DO THAT?

Hejsan,Jag vaknade Vid ett idag.
Har typ inte sovit sålänge förens i början av sommarlovet ;o
När pappa hade rast från jobbet tog han med mig ner till Stadshotellet & så åt vi dagens lunch.
Sen skulle han på möte så han släppte av mig vid a6 så jag kollade runt lite.
Jag hittade en jääääääätte mysig tröja till hösten & ett par slitna jeans, jag blev käär!
Men pappa har lovat att vi ska åka upp & kolla på det när han får lönen senare i månaden,ihihih.
För själv är jag rätt pank nu.. Men imorgon blir det nog Habo med tjejerna & träffa Fred med fler..
Har fått lite mer läsare nu hah , men sprid gärna vidare min blogg så de blir fler.. är jag tacksam :D
puss sålänge!






inte den nyaste men.. låten♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0