SÖNDAG!


hejhejhej! Sitter & lyssnar på musik som vanligt medans jag gör en update..
Haha, alltid härligt med lite musik om jag får säga det själv!
Ska plugga lite matte till provet som vi har i veckan idag.. JIPPIEKAJEJ(?)
Men innan det ska jag ta en dusch och fixa mig lite.
& sen ja, bilden. Jag älskar Megan Foxs utseende herregud! Så snygg.
Tänk att se ut som henne när man är 24? Skulle inte varit så dåligt men som sagt, om alla skulle se ut som henne skulle hon ju inte va så speciellt snygg kanske? haha, hon kan ju vara glad för att hon har fått sitt utseende..
fast i denna världen så finns det 100000 snyggingar till och dom är inte ens lika henne? c:
Nu låter det som jag är bi typ.. HAHA! nejdå men jag tror att ja ni tjejer som läser detta kan hålla me dom att ni har någon kändis tjej som ni tycker ser väldigt bra ut om man tänker så..
Sen vill jag bara tilläga att jag älskar hennes tatuering som sitter nedanför axeln..
hahaha! lamt inlägg kanske men min åsikt, någon som håller med om att hon ser riktigt bra ut?
Nu ska jag ta en dusch. Vi hörs ikväll! Puss


"be proud of yourself,nobody can take that away from you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0