HEJ

asså jag har verkligen inte varit social här inte.
Men kungshamn var mys.
Vi var i smögen,i lysekil..
Myste på campingen & sånt.
När vi va i smögen gick jag&matilda o kollade en massa.
Först gick vi in i en affär med massa seglar kläder eller ja själva "seglar stilen".
Men de va typ för dyyyyyrt,haha..
Så vi typ bara gick där & kollade snobb affärer -.-
Sen efter en stund såg vi en skylt "junkyard.se" & jämte ridestore.se
Så vi kikade där inne hittade min älskade sweet t-shirt som jag tänkt beställa hem länge.
& matilda köpte ett peace linne , de va mycket snyggt.
Men amanda har fortfarande kamera sladden -.-
Så bilder på de vi köpte får ni se om typ en vecka men min t-shirt får ni se nu.

ja ser ni t-shirten med peace skelletet ?
Japp, den är min nu 'fast i grå
'

Sen igår var jag med amanda vi tog massa kort & käkade glass haha,det är vårat liv det (a)
Nu har camilla & celin kommit till jönköping,myys.
(det är min äldsta brors halvsyster alltså camilla & Celin är hennes dotter,inget att förklara här men jaja:)
Så idag ska vi nog in till stan & kolla lite sen kanske träffa just då min äldsta bror christopher..

Här kommer iallafall lite bilder jag&amanda tog igår.
amanda är söööt.











Kommentarer
Postat av: Anonym

gay.. du ska få din sladd.

jag och pappa ska åka in och köpa en först :D:D

hhööh

2010-07-25 @ 13:11:40
Postat av: AMANDA ÄR GAY

AMANDA ÄR GAY ,men i love you endåD:_D

2010-07-25 @ 13:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0