TISDAG.

shoosan mina läsare.
Min mobil har damp för mitten knappen&femman fungerar inte men pappa har ringt till 3 så dem skickar ut en ny mobil i slutet av veckan.
Pappas mobil har också "damp" haha , så han får också en ny men han hade två modeller att välja mellan (två olika touch)
Medans på mitt abbenomang bara fanns en att välja mellan den eller ingen mobil typ,hehe.
Så jag får mobilen nokia7230 , gud va skönt att få en ny&fungerande mobil (a)
Men jaja över till dagen.. Jag vaknade upp hos amanda med konstigt humör , jag hade värsta gråten i halsen.
Jag skulle igentligen med till vätterstranden idag men kände mig för nere för det..
Är lite piggare nu men fortfarande lite trött&så.
Nu sitter jag är i huskvarna. Får se om jag sover här hos pappa inatt eller om jag ska ut till mamma igen.
Men nu ska jag&pappa sätta ihop byrån till mitt rum o fixa lite,puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0