_______________________________________________________________


bjuder på tre bilder ,haha.
Imorgon kommer pappa ut & hämtar mig o rasse redan klockan 09.00
För det blev ingen packning inför flytten för mig idag,
Pappa hade inte fått nycklarna in till den nya lägenheten.
Vilket han får imorgon.
För er som inte vet ska jag (när jag är hemma hos pappa.)
Flytta från en 3:a till en 5:a, i huskvarna ungefär vid Esplanaden.
Haha , flyttar bara till första porten & bor i andra nu , så inte så lång flytt^^
Så det blir & packa och inreda nu i veckan,haha.
I helgen ska jag försöka att dra till vätterstranden&brunstorp med kompisar.
Skriver detta nu , för vet inte om jag hinner blogga imorgon förens sent på kvällen isåfall!
PUSS SÅLÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0