dansfeber?

hehe .. jag skulle vilja kunna dansa ragga/dancehall , jag gillar svänget & allt på själva stilen! Nu går jag ju hiphop/new style & sånt.. Men börja på ragga/dancehall de villvillvill jag göra, men det är 15+ på att anmäla sig till det på streetground , så får inte det riktigt en haha. Men för ni som inte vet får ni lite smak på vad ragga/dancehall är! ;)




Jag skulle också vilja börja på house,där har vi mycket sväng haha. men det är tyvärr 15+ på
det med,

Så jaja , får vänta :(
Men jag har dansat lite house på lektionerna fast bara lite , sen hade vi rätt mycket house på lägret jag var på.
Så det har jag känt lite på vad house är för en dans stil.
Men ni som inte vet så får ni ett litet klipp på detta också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0