Detta fält måste fyllas i

Imorgon blir det brunstorp med Ellen&Lovisa
vi drar dit redan 10.00 då det öppnar så jag hinner nog inte blogga på morgonen.
Får blogga på kvällen istället det kommer nog inte bli några bilder men kan ju försöka med någon iallafall,haha.
Sen är det bestämt att vi åker till Ullared på torsdag wiiie.
Haha ennu en bil resa med brudarna.
Det kommer nog dunka mycket E.M.D från matildas mobil? :D
nejdå eller jo men hon lyssnar bara på den för att reta oss hahaha :[[[
Men tänkte bara skriva detta om ni undrar var inläggen tar vägen med tanke på att jag ofta brukar blogga på förmiddagen.
Så nu ska jag sätta mig vid tv:en en stund sen ska jag sova för annars kommer jag vara halvt död imorgon.

PUSSS'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0