detta fält måste fyllas i

hannasågman om :O hehe:
har du testat att ringa den?
btw har också en sån :)

svar : hah pfft,jag har testat att ringa men smart som jag är har jag ingen vibrator eller ljud på , den har varit borta sen igår vet icke om jag har tappat den eller om den är hemma någon stans men har verkligen letat överallt (känns det som) till & med på dem mest ovanliga ställen bakom möbler under saker & massa där jag inte brukar leta hehe :)

______________________________________________________________________________________

Sitter & lyssnar på musik , ja ni ser ju nedanför här men ska snart låta min bror ta datan men jag tänkte bara göra ett litet inlägg just nu lika bra att svara på kommentaren här när jag va på gång. Bloggar mer imorgon , xoxo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0