Glad midsommar

i efterskott...
Igår åkte jag & pappa upp till familjen Boström på Dalvik.
Fett kul för har inte träffat Julia på aslänge.(julia är 94:a)
På dagen åt vi gott & spelade fotboll mot dem vuxna & lite sånt.
Sen kom Laura, julias kompis.
Senare på kvällen skulle dem på typ en fest.
Så då undrade dem om jag ville hänka&det gjode jag.
Festen var vid ett hus längre ner från Mariebo Livs..
Kände mig väldigt liten haha,alla var 95:er & 94:er.
& alla ba : va ofta.. är du 97:a?
haha pinsamt,men jaja det var väll trevligt endå.
Sen gick vi tillbaka till Julia & åt grillat,YUM!
Nu sitter jag här hos mamma & ska snart äta grillat tror jag hehe.
& på tisdag ska jag hem till pappa & packa ihop mina saker på rummet med mera.
Sen på torsdag flyttar vi!
Vi ska bara flytta till en 5:a men behöver iallafall inte dela rum med min bror hemma hos pappa.
Så de blir rätt najs endå,haha. :)
bloggar senare,puss



http://josseandersson.blogg.se/images/2008/midsommar_11386783.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0