HEMMA FRÅN GÖTEBORG

hejsan, kom hem från göteborg igår kväll lite innan 00.00
Vi var först på universeum på någon klass kamp med mera hah.
Men sen åt vi & stack till Liseberg.
Vi försökte åka allt & det han vi nästan eller typ inte sånna små karruseller men typ allt annat.
Men senare typ halv sju på kvällen eller något skulle jag&matilda gå på toa men då stack typ alla vi var med som filip,amanda&jakob,jakob med fler.
Men Becka & Elin sa vid Burger King att dem skulle gå Gasten med oss , men sen försvann dem också.
Så vi gick & köpte biljetter ensama & var på väg in men då var det bara jag & matilda som hade köpt biljetter & var på väg in. Så vi ringde Elin & Becka men då hade dem dratt upp till berget till typ höjdskräcken & det så dem kunde inte komma ner.
Så vi stod där ett tag. & då kom ett "spöke" eller ja en som tillhörde Gasten som typ var sminkad till en gammal blodig sjuksköterska & frågade oss varför vi stog utanför & om vi inte vågade gå in.
Vi ba " jo men vi väntar på kompisar,haha" Men sen kom några andra ungdomar typ 96:er & 95:er så vi gick med dem istället,HAHA jag fick gå längst bak,men för när spökena har skrämt en förföljer några av dem en till nästa rum.De är scary men fett kul att vara längst bak , ihihi :D
& matilda and me har tummat på att vi ska tvinga varandra att sätta sig i AtmosFear när den kommer HAHA.
Tyvärr fick jag inga bilder , orkade inte ta med kameran in på liseberg & jag har fortfarande igen mobil för vi blir tvungna att beställa simkort & de tar ett par dagar -.-
Men ni får någon bild från bussturen iallafall, xoxo.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0