LÖRDAG.

men gud det blåser sjukt mycket , kan det inte bli lite sommarväder?
& så är det mulet med , inte bra (n)
Men det har bara gått två dagar på sommarlovet så det kommer nog bli fint snart hoppas vi.
Tråkigt inlägg sorry men det får ni stå ut med hihi.
Senare idag ska jag nog till amanda, ska sova där över natten & på söndag bär det av till kidzcamp!
För er som inte vet är det ett dansläger & det kommer vara uppe i sköldinge typ utanför Katrineholm..
& det ska bli najs , fyra timmars dans varje dag haha.Men jag bloggar kanske hos amanda idag eller imorgon innan jag åker. Circka lite mer två timmar bilresa flumm..
Men sen kommer jag nog inte kunna blogga på sex dagar eller något men så är det.
Tror matilda,jakob,jakob&Filip skulle sova hos amanda inatt också,xoxo ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0