sommarlov.

helllu,gick upp vid åtta imorse åt frukost & gjorde mig iordning till skolavslutningen.
haha tänkte igentligen inte ha vita leggins det "förstörde" outfiten lite men aja , så blev de hehe
Amanda,matilda and me sjöng ju john mayers cover på "free fallin'".
Gick väll helt okej hehe , men usch kommer sakna klassen.
Den är ju så goooooo, men 7F kommer nog också bli bra med joel&alla (y)
Efter skolavslutningen hängde jag&amanda med hem till matilda och fikade.
När jag kommit hem sen så åkte jag&pappa till Kungsporten & kollade Rasmus skolavslutning.
Han slutar ju nian nu så de va uttåg & lite sånt.
Nu sitter jag & åt nyss China mat som vi beställde på hemvägen,YUM!
Här får ni lite bilder från dagen,puss!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0