I WANNA ROCK THAT BODY'

hola amigos, Igår när jag åkte till amanda så var matilda där så jag mötte upp dem vid kiosken sen träffade vi jappe&erik johansson.

När vi gick hem till amanda så hade vi tjejer som vanligt flummigt "damp" humör,haha.

Sen stack alla hem så jag&manda var kvar hemme hos henne & skulle sova redan 22.00 för vi skulle upp halv sex för vi skulle åka tidigt till Ullared.

Men vi kunde inte somna vi låg&snackade istället haha.

Jag rev mig på något på hennes madrass haha :ooo

Ullared idag var iallafall najs,tack för dagen tjejer!♥

Jag köpte:


-Rosa hörlurar med diamant på själva lurarana till mobilen.

-Solgalsögon.

-Två trosor.

-Sprut deo.

-Hårspänne,toffsar&borste.

-En vanlig vit tyg kofta.

- foundation

- Svarta leggins med spets detaljer längs sidorna.

- Ett par enkla sommarskor.

- Fyra små tavlor med kändisar på.

- Ett rött depend nagellack.

Tror inte jag har glömt något nu iallafall?

Det blir inte mycket bilder nu på det jag köpte.

Det får komma senare någon gång tyvärr.

För amanda har usb sladden till kameran hemma hos sig&det suger att ta med mobilen (kvalitén är ju inte så bra hehe)

Vi kom hem från Ullred rätt tidigt idag så efter en stund jag kommit hem åkte bror,pappa&jag upp till farfar för han fyllde år idag men får blogga senare!

 


PUSS PÅ MINA BLOGGLÄSARE  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0