-

Love is like a drug, you become addicted, and it will be nothing as expected.

godmorgon. Vaknade nyss så ska snart ner och äta frulle.
Senare på dagen nångång så ska mamma skjutsa mig till pappa, sen kanske jag ska upp till betongen en stund. Eller de är inte alls säkert.. Beror på när ja kommer till huksvarna. Så struntsamma inget intressant för er att veta! hihi.
Läste på jnytt om att "vätterfesten skulle gå i graven" För amanda sa det till mig häromdagen.
Ja,dem hade inte råd med att ha kvar det. Visst bryr mig intemycket, det är inte så kul där. Eller jo bara att träffa allt folk som samlas där, men mer en så är det väll inte. Men nu ska jag förbereda för frulle! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0